2015. november 15., vasárnap

Diéta



Ahogy Ulrich is írta a könyvében a tél a megfelelő fizikum kialakításának ideje.
Én jelenleg az 172 cm magasságomhoz 92 kilogramm vagyok, tehát 920 N erővel passzírozom az édes anyaföldet, ami szerintem engem sokkal jobban megvisel, mint őt.
Na de nem sokáig!
Ennek az oldalnak a segítségével nyomon követem az étkezéseimet és bár sejtésem szerint ez a számítás meglehetősen átlagolt, arra mindenképpen jó, hogy egy viszonylagos rendet tartsak az étkezéseimben és az edzéseimben.
A mai terv cc. 1300 kcal bevitel mellett, tabata módszerrel ugrálókötelezés, ezt kiegészítve a Fegyencedzés fekvőtámasz és húzódzkodás 1. lépéseinek (fekvőtámasz falnál és függőleges húzás) középhaladó mennyiségével (2x25).
A tegnapi fejvágás gyakorlástól megfájdult a csuklóm, mert egy elegáns gondolatmenettel úgy döntöttem, hogy leszarom a bemelegítést.
Bravó!
A lábaimat egyelőre nem terhelem guggolással, annál is inkább, mert a fegyencben az első gyakorlat gyertyaállásban történik és attól félek megfulladnék a hasam alatt, mire megcsinálnám a kezdőknek javasolt 10 ismétlést...
De nem vagyok elkenődve, leszek én még fess bálkirály a csobánci versenyen! :)

Az összes többi vívással kapcsolatos projekt szünetel, mert a lakásvásárlás utáni szaladgálás mellett örülök, ha a családdal lehetek egy kicsit.

Addig is gyakoroljatok szorgalmasan!
Jó munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése